گزارش صعود به قله آلما بلاغ 23 آبان 93

گزارش برنامه صعود به قله آلمابلاغ

جمعه 23 آبان 93

سرپرست برنامه : آقای حسین مسافری

طبق قرار قبلی ساعت 5:30 بامداد جمعه در میدان امام جمع شدیم.تعداد 20 نفر به وسیله یک دستگاه مینی بوس و 2 دستگاه سواری به سمت گردنه اسد آباد حرکت کردیم.

در بین راه 4 نفر دیگر از اعضاء به ما پیوستند . ساعت 6:00 صبح بود که تعداد 24 نفر در روستای اخته چی حاضر برای پیمایش کوه بودیم.

در بین راه (ابتدای سوزنیهای قله) گروه به دو دسته تقسیم شد. تعداد 13 نفر به سمت سوزنیهای زیر قله و تعداد 11 نفر هم از مسیر نرمال به سوی قله حرکت کردیم.

در ساعت 10:30 همگی افراد در دو گروه به فاصله تقریبی یک ربع در هوایی آفتابی و تقریبا گرم با کمی وزش باد سرد به قله رسیدیم و مشغول صرف صبحانه شدیم.

بعد از صرف صبحانه همگی از مسیر نرمال به سوی روستای اخته چی برگشتیم و در مسجد بزرگ روستا به نماز و صرف ناهار پرداختیم.

سپس همگی با مینی بوس و سواریها به سوی همدان حرکت کردیم و ساعت 15:00 برنامه به اتمام رسید.

با تشکر از همه اعضاء به خاطر همکاری در این برنامه و تحمل بنده

حسین مسافری

نام
ایمیل
متن نظر
عبارت داخل تصویر

امین رشیدی
۱۳۹۳/۰۸/۲۹ ۰۰:۰۰
دوستان گلم خسته برنامه های زیبا نباشید. دلم براتون تنگ شده . انشااله از این هفته میام.
منصوره حق شناس
۱۳۹۳/۰۹/۱۹ ۰۷:۲۶
باسلام خداقوت ممنون ازشما برنامه بسیارعالی بود موفق باشید!