گزارش برنامه قله دائم برف 92/10/12

گزارش برنامه دائم برف

91/7/12

سرپرست : آقای مصطفی مرتضایی

طبق معمول هر جمعه ساعت 6 صبح در میدان امام گرد هم آمدیم تا قله زیبای دائم برف را صعود کنیم . به تعداد 15 نفر در چهار دستگاه سواری به طرف امام زاده محسن (کوه) حرکت کردیم . بعد از تجمع در امام زاده از مسیر که از قبل تئین شده بود حرکت خود را آغاز کردیم کردیم . مسیر از انتهای کوچه باغی شروع می شد. از ابتدای یالی که از امام زاده شروع می شود و به قله دائم برف ختم می شود . کمی بر روی یال حرکت کرده تا در مسیر خط الراس قرار بگیریم . مسیر را ادامه داده و بعد از حدود یک ساعت پیشروی چند نفر تصمیم به بازگشت گرفتند . بعد از بازگشت بچه ها ما هم مسیر را ادامه دادیم . حدود ساعت 9:20 برای صرف صبحانه اتراق کرده و صبحانه را صرف کردیم . بعد از 20 دقیقه استراحت حرکت را آغاز کردیم و مسیر خود را بر روی سوزنیهای دائم برف را ادامه دادیم . حدود ساعت 12:30 به قله رسیدیم . (نکته ای که باید یادآوری کرد این بود که بارش برف شرایطی خوب برای کسانی که قصد کار بر روی سوزنیها را داشته باشند فراهم آورده بود ) . بعد از گرفتن چند عکس یادگاری در حدود ساعت 12:50 به طرف پایین سرازیر شدیم . بعد از طیمسافتی 3 ساعتی حدود ساعت:00 16 به امام زاده رسیدیم . بعد از صرف ناهار و استراحت ساعت 17:00 بر نامه خاتمه یافت .

در پایان از کلیه عزیزانی که مارا در اجرای برنامه یاری کردند تشکر و قدرد دانی میکنیم .

همچنین از آقایان : حیدری – شریفی – جمشیدی – پذیره  که زحمت آوردن خودروی شخصی را کشیده بودند تشکر می کنیم .

نفرات : رضا شریفی – علی عظیمی – مهدی شریفی – حسین جمشیدی – امیر اکبری – مهدی رابطی – مهدی مشفق – پوریا بوجاریان – سعید شهابی – محمد حسن شعبانی – مجید پذیره – امین رشیدی – سعید حیدری – حسین مسافری – و مصطفی مرتضایی