گزارش کلاس آموزشی یخ و برف 5 اردیبهشت 93
2 نظر

کلاس آموزشی یخ و برف منطقه سنگ کشتی جمعه 5 اردیبهشت 93

سرپرست و مدرس : آقای رضا شریفی

روز جمعه تعداد 22 نفر از اعضای گروه راس ساعت 6:30 از میدان امام به طرف گنجنامه حرکت کردیم. ساعت 7  گنجنامه را  به سمت دره کیوارستان و سنگ کشتی ترک کردیم. ساعت 8:30 به منطقه سنگ کشتی رسیدیم. بعد از صرف صبحانه به طرف یال سمت چپ حرکت کردیم .

در آنجا مشغول برگزاری کلاس یخ و برف شدیم .ضمنا 2 نفر ازاعضا جهت صعود سوزنی های کلاغ لان عازم شدند . ماهم به آموزش پرداختیم.

ساعت 13 پس از چند ساعت آموزش و تمرین به طرف سنگ کشتی برگشتیم و مشغول ناهار شدیم سپس ساعت 14:30 مسیر بازگشت را در پیش گرفتیم.

نام
ایمیل
متن نظر
عبارت داخل تصویر

سمیه اکبری
۱۳۹۳/۰۲/۲۰ ۱۹:۳۲
درود؛ از جناب آقای رضا شریفی "بزرگ مرد یاران" بابت برگزاری این کلاس مفید، سپاس گزاری می کنم. ضمنا بابت به روز شدن سایت یاران نیز از آقا امین سپاس گزاری می کنم. "خسته نباشید"
شیما
۱۳۹۳/۰۲/۳۱ ۱۹:۰۱
سلام وخسته نباشید افسوس وصدافسوس که من نیستم توی این برنامه ها ولی جاداره ازتون تشکر کنم بابت این برنامه های مفید بازم دستتون دردنکنه