گزارش برنامه قله آبیدر کوچک و خط الراس آبیدر بزرگ 90/10/30
0 نظر

گزارش برنامه قله آبیدر کوچک و خط الراس آبیدر بزرگ

جمعه : 90/10/30

ساعت  5:20  صبح روز جمعه دور میدان امام طبق هفته های گذشته جمع شدیم و در ساعت 5:30 به سمت استان کردستان و شهر سنندج به راه افتادیم . در ابتدای مسیر هوا مشخص بود که برفی می باشد و کمی  هم برف می بارد . در شهرستان قروه کمی ایستادیم تا بچه ها نماز صبح را خواندند و سپس به سمت سنندج حرکت کردیم و در ساعت 9 صبح به پای کار رسیدیم وصعود را  شروع کردیم . هوا کمی خراب بود و باد نسبتا زیادی در منطقه بود و ما مسیر یال شرقی را انتخاب کردیم . ساعت 10 صبح به پناهگاه رسیدیم (قله آبیدر کوچک) . پس از صرف صبحانه در ساعت 10:45 به سمت خط الراس و آبیدر بزرگ به راه افتادیم . باد نسبتا زیاد بود و برف می بارید . هوا مه بود . در ساعت 12:10 به پای آبیدر بزرگ رسیدیم و بنا بر درخواست بعضی از بچه ها دیگر قله را صعود نکردیم و به سمت پایین راه افتادیم . از دره دوم به سمت پایین کمی بچه ها سر خوردند و باهم شوخی کردند تا به کف دره رسیدیم . از داخل کوچه باغی نسبتا خلوت به نزدیک ماشینها رسیدیم و در ساعت 14:20 سوار ماشینها شدیم و به سمت بازار سنندج حرکت کردیم . بچه ها یک ساعتی در بازار گشت زدند و بعد از خرید کمی وسایل به سمت همدان به راه افتادیم . در بالای گردنه سنندج ایستادیم و در رستوران بچه ها غذا ها را گرم کردند و ناهار خوردیم . بعد از یک ساعت استراحت در ساعت 15:30 به سمت همدان به راه افتادیم و در ساعت 16:20 به همدان رسیدیم و برنامه با خوبی و خوشی به پایان رسید .

با تشکر از بچه ها که ما را در این برنامه یاری نمودند.

نفرات حاضر در برنامه : رضا شریفی - مهدی رابطی - مهدی مشفق - سعید حیدری - سعید سجادی - سید احمد باب الحوائجی - حسین مسافری - علی عظیمی - عرفان رضا پور - صادق مهرپویا - امین رشیدی - حسین جمشیدی - مجید مرادی