گزارش اولین صعود مستقل بانوان به چهار قله 19 دی 93

جمعه 19دی 93

سرپرست برنامه : خانم بیات

بنام خدایی که کوه آفرید            بنایی چنین با شکوه آفرید

روز جمعه 19 دی ماه 93 اولین برنامه گروه بانوان یاران با یاری ایزد منان و همت تعدادی از بانوان گروه و3  نفر آقایان به عنوان راهنما و همراه در برنامه،صعود موفقیت آمیز "چهار قله" بدین صورت ثبت شد:

روز جمعه ساعت 6 صبح در میدان امام، حضور بهم رسانیدیم و با امید به خداوند و توکل به او حرکت کردیم...

ساعت 7:00 صبح در ابتدای مسیر پیست اسکی که برف روبی هم نشده بود پیاده روی را با صف منظم شروع کردیم ،به نیمه های راه که رسدیم از شیب تقریبا ملایمی برای رسیدن به چشمه ملک استفاده کردیم بعد از رسیدن به چشمه ملک،سمت راست مسیر را به طرف" چهار قله"پیش گرفتیم . با حرکت پیوسته ی تیم،ساعت 10:45 به قله رسیدیم،بعد از صرف صبحانه و گرفتن چند عکس ساعت 11:30 مسیر برگشت را در پیش گرفتیم و ساعت 14 به جاده پیست قدیم پا گذاشتیم و تا گنجنامه پیاده آمدیم و ساعت15:00 در گنجنامه برنامه به پایان رسید.

لازم به ذکر است در ابتدا باید خداوند را شکر گزار باشیم که با هوای برفی که پنج شنبه شب داشتیم،روز آفتابی خوب و خاطره انگیزی همراه با سلامتی برای کوهنوردان رقم زد .

در امتداد صحبت ها از حضور آقایان رضا شریفی، سید احمد باب الحوائجی و داود بهشتی که افتخار همراهی و راهنمایی مسیر را به ما دادن متشکریم و قدردان زحماتشان هستیم.

از یزدان پاک سلامتی و سر افرازی برای تمامی کوهنوردان از جمله گروه کوهنوردی یاران خواهانیم.

سلامتی تان روز افزون

سایه تان مستدام

"همیشه بر فراز همیشه سر فراز"

نام
ایمیل
متن نظر
عبارت داخل تصویر

امین رشیدی
۱۳۹۳/۱۰/۲۷ ۲۳:۴۵
خسته نباشید و تبریک عرض میکنم . بخش جدید و مستقل سایت هم مبارکتون باشه.موفق باشید.
سمیرا رضایی
۱۳۹۳/۱۰/۲۸ ۱۱:۱۶
برنامه عالی بود باتشکر از سرپرست خوب برنامه .وهمچنیین تبریک بابت صعود مستقل بانوان گروه وباارزوی موفقیت برای تمام عزیزان این گروه .
منصوره حق شناس
۱۳۹۳/۱۰/۲۸ ۱۷:۰۲
باسلام درودبرشما بانوان غیور گروه یاران.برنامه‌ بسیارعالی بودجای همه دوستان سبز!باتشکرازخانم بیات و عرض تبریک به همنوردان عزیزم.همیشه دراوج باشیدوسلامت.