گزارش برنامه آموزشی و تمرینی در منطقه سنگ ضربدر 6 خرداد 93
3 نظر

کلاس آموزشی در منطقه سنگ ضربدر 6 خرداد 93

سرپرست برنامه آقای : محمد حسن شعبانی

وقتی ما کوهستان را دوست داریم همه قوائد را نیز می پذیریم.

طبق برنامه هفتگی گروه این جمعه برنامه ای فنی و آموزشی را برای پیشرفت گروه و اعضائ آن اجرا گردید.

ساعت 5:30 صبح از میدان به اتفاق اعضاء به سمت میدان میشان و سنگ ضربدر حرکت کردیم .ساعت 8 صبح به سنگ ضربدر رسیدیم. سنگ ضربدر سنگی که سکوی پیشرفت چه نفراتی بوده و هست و خواهد بود. آقایان حسین طالبی مقدم – علیرضا رفتارهمدانی -  نعمت اله اخضری و خیلی از سنگنوردان همدانی ،  ولی در این چند سال اخیر عجب تنها شده ای سنگ ضربدر شاید ماهی یک برنامه تمرینی به خود نبینی . عجب روز هایی بود هنگامی که به سنگ ضربدر می رفتی زود تر از تو رزرو بود یا سنگ قله – یا سنگ پاندوله – یا سنگ کشتی و چه اختلاف هایی پیش نمی آمد که ما زود تر اینجا بودیم و باید دانست وفهمید که از دانه های ریز سنگ و خاک کوه های بزرگ به وجود می آیند بگذریم.

این جمعه نیز نفراتی جدید به پای این سنگ نشسته و ناظر تخت نادر بودند که دو مسیر آن را جهت صعود و تمرین نفرات دیگر آماده کردند و چیدند. در ادامه برنامه به مرور تمرینات سنگنوردی از قبیل فرود ، برپا کردن کارگاه و گوشزد کردن نقاط ضعف گذشت و بعد از تقریبا 6 ساعت برنامه به پایان رسید و طبق معمول جمع کردن وسایل و حرکت به سمت پایین و پایان برنامه.

نام
ایمیل
متن نظر
عبارت داخل تصویر

منصوره حق شناس
۱۳۹۳/۰۴/۱۰ ۱۹:۰۵
باسلام خدمت همه دوستان گرامی برنامه‌ بسیارعالی بود تشکرمیکنم ازآقای شریفی شعبانی و همه کسانی که دراین برنامه‌ مارویاری کردن.شادوسلامت باشید.
ایرج جباری
۱۳۹۳/۰۴/۱۵ ۱۱:۵۶
سلام به همه دوستان خوبمان در گروه کوهنوردی یاران. درود بر شما همگی خسته نباشید. ما نیز از دور شاهد تلاش و شور و نشاط شما بودیم . دستمریزاد
فروود
۱۳۹۳/۰۴/۳۰ ۱۰:۲۲
http://zakroos.persianblog.ir/ سلام با آرزوی موفقیت و تندرستی برای شما عزیزانr شاد و مانا باشید.