گزارش و تصاویر برنامه جنگل مازو کش 17 فروردین 94

17 فروردین 94

سرپرست برنامه : آقای میلاد بر

نفرات شرکت کننده : بهروز احمدی - امین شریعتی-  حسین عباس زاده - میلاد بر

روز دوشنبه 17 فروردین 94 ساعت 22:00 از همدان راه افتادیم و فردای آن روز ساعت 9 صبح به شهر گرگان رسیدیم و یکی از همنوردان عزیزمان هم از مشهد شهر تربت حیدریه آمده بود و با هم به منزل آقای امین شریفی رفتیم . بعد از استراحت کوتاه به سمت جنگل مازوکش راه افتادیم .اول به روستای بسیار زیبای زیارت رسیدیم و از آنجا راهمان را به سمت جنگل شروع کردیم جنگل بسیار زیبایی داشت ولی متاسفانه بعضی از مردم به قطع درختان جنگل خیلی علاقه داشتن و صدای اره برقی جنگل را فرا گرفته بود و این جای تاسف دارد که جنگل های زیبا را خراب و نابود می کنند .خلاصه ما به راهمان ادامه دادیم و یک شیب 45 درجه  را به پیش گرفتیم .بعد از 3 ساعت پیاده روی به بالای دشتی زیبا رسیدیم و باز هم به راهمان ادامه دادیم . ساعت 19:00  به زیر قله لنده رسیدیم.  ما شب را در زیر قله ی لنده استراحت کردیم و صبح فردا ساعت 9 صبح به سمت روستا برگشتیم.در مسیر برگشت به سمت جنگل دیگری رفتیم  ، جنگل خیلی  زیبای بود. بعد از 7 ساعت راهپیمایی به سفید چشمه رسیدیم و بدون وقفه به راهمان ادامه دادیم تا به شهر رسیدیم و رفتیم منزل آقای امین شریفی شب را در آنجا استراحت کردیم و برنامه به پایان رسید.