گزارش و تصاویر برنامه پیمایش روستا و جنگل مازیچال 7 آبان 93

زمان اجرای برنامه : 7 الی 10 آبان 93

سرپرست برنامه : آقای داود بهشتی

گزارش:

پس از هماهنگی های لازم با راهنمایی محلی در روز 7 آبان 93 ساعت 23:00 18 نفر از اعضای گروه کوهنوردی یاران همدان به سمت کرج و بعد جاده چالوس و در نهایت کلاردشت حرکت کردیم.

ساعت 9 صبح روز 8 آبان 93  به کلار دشت رسیده و جاده عباس آباد را در پیش گرفتیم.پس از طی حدود یک کیلومتر از راست جاده وارد راه خاکی مازیچال شدیم.مقداری از راه را باوسیله نقلیه طی کرده و محل مناسبی جهت پارک خودرو و صرف صبحانه یافته و از این به بعد به پیاده روی در داخل جنگل پرداختیم.

منطقه بسیار زیبا بود و خزان برگها زیبایی آن را چند برابر کرده بود. حدود ساعت 13:30 محل مناسبی جهت صرف ناهار و استراحت پیدا کرده و به آماده کردن ناهار پرداختیم.پس از صرف ناهار راه خود را به طرف منطقه ییلاقی مازیچال ادامه داده و ساعت 16:30 به آن منطقه رسیدیم و همانجا را جهت شب مانی گروه انتخاب کردم. تعدادی از نفرات در داخل کلبه های چوبی که در منطقه بود ساکن شدند وتعدادی نیز مشغول برپایی چادر شدند.شب زیبایی را در کنار آتش به صبح رسانده و صبح روز 9 آبان 93 به طرف مازیچال حرکت کردیم و در نهایت ساعت 12:00 به روستای ییلاقی و زیبای مازیچال رسیدیم.

پس از صرف ناهار و استراحت و عکاسی از مناظر زیبای منطقه ساعت 14:00 از راه خاکی به طرف پایین حرکت کردیم.پس از طی راه حدود 2 ساعت به محلی مناسب جهت برپایی چادر ها رسیده و تصمیم گرفتیم شب را همانجا در کنار چشمه بمانیم.شب دوم را نیز در کنار آتش و با صحبت و تعریف با بچه ها به صبح رساندیم و ساعت 9 صبح روز 10 آبان 93 به طرف پایین ادامه مسیر داده و در نهایت ساعت 11 صبح به مینی بوس رسیده و از انجا به طرف همدان به راه افتادیم.

تصاویر برنامه

مشاهده آلبوم این برنامه به صورت اسلاید

نام
ایمیل
متن نظر
عبارت داخل تصویر

سمیرا رضایی
۱۳۹۳/۰۹/۰۲ ۲۳:۳۰
درود وسپاس برنامه فوق‌العاده. بود. تشکر ویژه ای دارم از سرپرست خوب برنامه جناب اقای بهشتی. که برنامه ریزی ایشان عالی بود همه چی منسجم منظم وهماهنگ بود.... بسیار عالی بوددرجمع دوستانی به زلالی باران .
میلادی
۱۳۹۳/۰۹/۰۲ ۲۳:۵۶
یکی از بهترین سفر های عمرم بود ....یادش بخیر ...ممنون از اقای بهشتی
محمدی
۱۳۹۳/۰۹/۰۳ ۰۰:۰۰
برنامه خیلی خوبی بود، ممنون از آقای بهشتی سرپرست گروه بابت زحماتی که کشیدند و برنامه بسیار عالیشون
بهشتی
۱۳۹۳/۰۹/۰۳ ۱۷:۲۲
برناه خوب و زیبایی بود. ممنونم از همه بچه ها که خیلی خوب گروه رو همراهی کردن و با کمک همشون تونستیم برنامه رو عالی اجرا کنیمr
۱۳۹۳/۰۹/۰۳ ۱۷:۴۳
منصوره حق شناس
۱۳۹۳/۰۹/۱۹ ۰۷:۴۷
درودبرشمادوستان گلم همیشه درسفروخوشی.شادوپرانرژی باشیدوسلامت.