گزارش و تصاویر برنامه یخچال - 10 دی 95

سرپرست برنامه : آقای محمود مرادی

به نام خالق پیدا و پنهان                       که پیدا و نهان داند به یکسان

اعضای شرکت کننده:

آقایان:  رضا شریفی، علی عظیمی، حسین مسافری، امیر اکبری، حمید مسلم خانی،صادق مهر پویا،عباس جعفری، حسن مصلحیون، محمد گل محمدی، احمد سهرابی و محمود مرادی

خانمها: حقشناس و سهیلی

با سلام  خدمت دوستان و همنوردان عزیز

با توجه به برنامه ریزی قبلی  که در جلسه هفتگی  سه شنبه 7 دی ماه 1395  صورت گرفت، جمعه ساعت 6  صبح 13 نفر از اعضای گروه یاران در میدان امام تجمع نمودیم، ساعت 6:20 دقیقه به سمت دره مرادبیگ حرکت کردیم ، بعد از حدود 4 ساعت کوهپیمایی ساعت 10:45 دقیقه به پناهگاه یخچال رسیدیم ، بعد از عوض کردن لباس و خوردن  صبحانه و کمی استراحت ساعت دوازده به اتفاق 6 نفر از اعضا به سمت قله حرکت کردیم،هوا نسبتا سرد و باد شدیدی می وزید، ساعت 1:15 به قله یخچال رسیدیم و بعد از گرفتن عکس یادگاری به سمت پناهگاه صاحب الزمان راهی شدیم .ساعت 14:30دقیقه به پناهگاه رسیدیم، پس از خوردن نهار  ساعت 15:45 دقیقه به اتفاق اعضای گروه به طرف پایین حرکت کردیم ، در بین راه آموزش  حرکت کردن با کرامپون و نحوه ترمز گرفتن با کلنگ به اعضای گروه ،توسط اساتید یاران آقایان (حسین مسافری،  علی  عظیمی و حمید مسلم خانی) ساعت 18:45 به دره مرادبیگ رسیدیم.

در پایان تشکر ویژه دارم از جناب شریفی وکلیه دوستان عزیز و همنورد که همیشه حامی گروه خودشان بودند.